عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

کرایه خودرو نیسان ماکسیما

کرایه خودرو نیسان ماکسیما :

  هم اکنون در بازار اجاره خودرو داخلی می‌توانید به جای نیسان ماکسیما، کرایه ماشین کیا سراتو یا مزدا 3 جدید هم امتحان کنید که هر دو خودرو هایی سدان و اسپرت هستند اما هیچ‌ کدام شخصیت ماکسیما را ندارند و حس سواری با خودرو یی لوکس به شما دست نخواهد داد.
اتومبیل نیسان ماکسیما (Nissan Maxima) که بعضی ها آن را ماکزیما نیز می خوانند یکی از خودرو های مشهور و لوکس تولید کننده ژاپنی است که از سال 1977 میلادی تاکنون در هفت نسل و مدل تولید شده است که در شرکت سایپا (پارس خودرو) مونتاژ می شود. این اتومبیل هم اکنون با نسل جدید خود جایگزین شده است و به زودی نیز در داخل کشور با نیسان تینا جایگزین خواهد شد.

نیسان ماکسیما از آن خودرو هایی است که وقتی پایش به خیابان‌ ها باز شد نه حریفی داشت و نه واردات خودرو مجاز بود، ولی به راحتی توانست خود را به خریداران خودرو تحمیل کند و با وجود معایبش به عنوان یک خودرو ی لوکس، به فروش مناسبی رسید.

تا آنجا که امروز هم با وجود خودرو های جدیدتر و بهتر و کامل‌تر، مزه راحتی و سواری لذت بخشش زیر زبان خیلی‌ هاست. همین المان‌ها نکته‌ هایی هستند که این سامورایی پر قدرت را برای مراسمی‌ چون اجلاس سران مناسب جلوه می‌دهند و ضمن اینکه به عنوان یکی‌ از با کیفیت‌ ترین خودرو های داخل هم شناخته شود.

ولی اگر یادتان باشد ماکسیماهای اولی کمی ‌در تردد در خیابان‌ های ناهموار کشورمان مشکل داشتند و بیشتر در حال و هوای اتوبان‌ های ژاپن سیر می‌کردند. هر دست‌ اندازی به راحتی در کابین و صندلی حس می‌شد و برای رفع این مشکل باید دست به جیب می‌شدید. ولی این مشکل مانند سایر ضعف‌ ها توسط پارس‌ خودرو برطرف شد.

حال پس از چند سال از حضور این ژاپنی باز هم ماکسیما با موتور سه لیتری‌ اش و قیمت نسبتا بالای آن گزینه‌ ای مطلوب است.

البته شاید عنوان لوکس برای ماکسیما کمی‌ سنگین باشد چون امکانات خودرو هایی چون کیا سراتو یا مزدا 3 را ندارد اما اگر پشت فرمان آن نشسته و کمی‌ با آن رانندگی کنید واقعا احساس کمبود نمی‌کنید. موتور‌ ش قویترین بین خودرو های هم رده خود از نظر قیمت است و می‌تواند شما را در مدت 8.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند شتابی که با توجه به ابعاد و وزن 1390 کیلوگرمی‌ فوق‌ العاده است.


در آخر باید به یاد داشت که سن ماکسیما بسیار بالا بوده و مصرف سوخت آن نیز بسیار زیاد است و نباید در انتخاب، این دو گزینه را از یاد برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.