عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

مقایسه خودرو لیفان X60 و ام وی ام X33

مقایسه کرایه خودرو لیفان X60 و کرایه ماشین  ام وی ام X33 :


در این مطلب قصد داریم به مقایسه دو خودرو چینی موجود در بازار خودرو ایران بپردازیم. خودرو لیفان X60 و ام وی ام X33 در این مطلب از نظر فنی و ظاهری نسبت به یکدیگر مقایسه خواهند شد تا اگر قصد خرید با کرایه کردن این دو خودرو را داشته باشید با اطلاعات کافی ، انتخاب بهتری داشته باشید.

زمان زیادی نیست که خودرو های چینی پا به عرصه بازار اجاره خودرو ایران گذاشته اند ولی توانسته اند در مدت کوتاهی بخش زیادی از بازار اجاره خودرو ایران را نصیب خود کنند .

شاید مهمترین علت جلب مخاطب ایرانی ، قیمت های مناسب این خودروها و همچنین تنوع تولیدات آنان است.

متاسفانه با افزایش قیمت ارز و کاهش قدرت خرید مردم ، عدم تنوع ظاهر مناسب خودروهای تولید داخل و همچنین تحریم های ظالمانه کشورهای غربی ، فرصتی مناسب برای خودروسازان چینی فراهم آمد تا در نبود شرکت های قدرتمند اروپایی و با شناسایی نیاز و سلیقه مصرف کننده ایرانی  ،جایگاهی در بازار خودرو ایران برای خود فراهم آورند.
در این بین حضور دو برند خودرو ساز چین در ایران بسیار محسوس است . 1 . ام وی ام 2. لیفان

شرکت های فوق با وجود آنکه خود نوپا هستند ولی در زمان کوتاه فعالیتشان توانسته اند خودرو های متنوعی برای سلایق مختلف تولید کنند.

در محصولات این دو شرکت ، دو خودرو در پلت شاستی بلند،رقابت نزدیکی در بازار ایران دارند: x60 از لیفان و x33  از ام وی ام

محاسن  lifan x60 نسبت به mvm x33

1-      کسب رتبه بالاتر در آزمایشات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (بررسی سال 94)

2-      طراحی چراغ ها و نمای بیرونی زیباتر و جدیدتر

3-      باز شدن درب عقب خود رو به بالا و عدم نیاز به فضای پشت باز زیاد برای باز کردن درب عقب

4-      عدم وجود بار لاستیک زاپاس بر روی درب عقب و عدم افتادگی درب عقب به مروز زمان.

5-      مصرف سوخت کمتر با توجه حجم موتور کمتر(1800cc)

6-      خوابیدن کامل صندلی های عقب  به جلو و همسطح شدن با صندوق عقب در نتیجه ایجاد یک فضای باز زیاد برای حمل بار و یا استراحت سرنشینان

7-      طراحی زیبا و مدرن نمای داشبرد که از نورپردازی زیبایی بهره می برد و همچنین نمایش سرعت سنج دیجیتالی و تجربه متفاوت برای راننده
محاسن  mvm x33 نسبت lifan x60

1-      حجم موتور بیشتر نسبت به رقیب خود و احتمالا قدرت بیشتر این خودرو ( 2000 به 1800 ).

البته لیفان مدعی است که موتور 1800 آن با تکنولوژی جدیدتر و برای وزن 1300 کیلویی این خودرو کاملا محاسبه شده و کافی است.

2-      وجود لاستیک زاپاس بر روی درب عقب که هم به عنوان عیب و هم مزیت محسوب می گردد.

عیب به دلیل ایجاد وزن بیشتر بر روی درب و ایجاد افتادگی درب عقب در دراز مدت

مزیب به دلیل در دسترس بودن سریع زاپاس و تعویض راحت چرخ به ویژه در روزهای بارانی یا هنگامی که بار زیادی در صندوق عقب وجود دارد

3-      دارا بودن تعدادی آپشن بیشتر در مقایسه مدل های دنده اتوماتیک دو خودرو ،مانند سیستم تهویه اتوماتیک و کروز کنترل.

از معایب هر دو خودرو به عنوان پلت شاستی بلند ، تک دیفرانسیل بودن آنهاست که البته با قیمت پرداختی این مساله توجیح پذیر می باشد .

همچنین عدم وجود نمایندگی پس از فروش در تمام شهر های ایران و گاها کمبود وجود قطعه در استانها که نیاز به تامین قطعات از شرکت را زیاد و خواب خودرو در نمایندگی جهت دریافت بعضی از قطعات را بالا می برد نیز از معایب این دو خودرو می باشد

البته هر دو شرکت در تلاشند تا تعداد نمایندگی های خود را در کشور بیشترو انبار قطعات خود را در استانها افزایش دهند ولی همچنان راه زیادی به تامین کامل این هدف در مقایسه با شرکت های پر سابقه  ایران خودرو و سایپا دارند.

یکی از معایب هر دو خودرو ، دیسک و صفحه کلاچ نسبتا ضعیف آنها است که شما نباید همانند یک خودرو شاستی بلند ژاپنی یا کره ای از آن انتظار داشته باشید.

کرمان موتور در محصولات بعد از سال 93 خود اقدام به تغییر کامل سیستم جعبه دنده نمود و تا حد بسیار زیادی ضعف تولیدات قبلی را بر طرف کرد اما آن نیز با اشکالات و سختی هایی برای مصرق کننده همراه بوده . در جعبه دنده دستی جدید لیفان ،دنده حرکت عقب خودرو به کنار دنده 1 و بالا تغییر کرده که برای راننده ایرانی ناآشنا و گاها به سختی انجام می شود . البته این نوع سیستم دنده توسط کمپانی هایی چون BMW ،بنز و دوو  در حال تولید می باشد و به همین خاطر این نوع دنده به دنده بی ام و معروف گشته.

 ام وی ام X33  و لیفان X60 از موتورهای 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجمهای 2.0 و 1.8 لیتر بهره می برند. هر دو خودرو از سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ بهره مند هستند. قدرت و گشتاور X33 به ترتیب 6 اسب بخار و 14 نیوتن متر بیشتر از لیفان است. با احتساب وزن 1375 کیلوگرمی ام وی ام و 1330 کیلوگرمی لیفان نسبت نیرو به وزن این دو خودرو تقریبا برابر است.

از معایب هر دو خودرو در مدل دنده اتوماتیک،نبود تعمیرکاران متخصص در تمام شهر ها و هزینه سنگین تعمیر دنده اتوماتیک می باشد. لذا با توجه به شرایط کنونی ، انتخاب خودرو با دنده دستی ، اقتصادی تر و کم دردسر تر به نظر می رسد.

در پایان تصمیم خرید با خریدار خودرو بوده و پیشنهاد قاطع و محکمی را نمی توان به خریدار نمود زیرا هر یک از خودرو ها دارای نقاط قوت و ضعف نسبت به یکدیگر می باشند ولی اگر ملاک خرید خودرو را فقط آزمایشات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 94 و مقایسه قیمت نسبت به کیفیت در نظر بگیریم ،این خودروی لیفان ایکس 60 می باشد که گوی سبقت را در کیفیت و ایمنی از رقیب خود ربوده است .

اما در جدول جدید رده بندی کیفیت سال 95 که به جای امتیاز منفی به خودرو ها ستاره داده می شود ، هر دو خودرو با اخذ یک ستاره ، با هم برابر هستند

اجاره خودرو لیفان X60

اجاره خودرو  لیفان X60 :


در صورتی که قصد دارید یک ماشین شاسی بلند را کرایه کنید و نمیخواهید بابت کرایه خودرو هزینه زیادی را پرداخت کنید یکی از بهترین گزینه ها اجاره ماشین لیفان X60 می باشد زیرا این خودرو نسبت به سایر خودرو های شاسی بلند از قیمت کمتری هم در بازار فروش و هم در بازار اجاره خودرو برخوردار می باشد.

لیفان X60 یکی از خودرو های چینی بازار می باشد که به دلیل بهره مندی از بدنه Suv از فروش قابل توجهی برخوردار است.

لیفان X60 دارای ظاهری جذاب می باشد و حتی ظاهر این خودرو از سایر شاسی بلند های چینی بازار بهتر است. این خودرو که از دنده CVT اتوماتیک بهره می برد در کنار سایر رقیبان چینی از جمله X33 به رقابت می پردازد. تیراژه خودرو با ارائه خدمات مناسب در زمینه فروش اقساطی لیفان X60 فعالیت می کند.

به گفته شرکت چینی لیفان گیریکس 5 سرعته به کار گرفته شده بسیار با کیفیت می باشد و توسط کشوربلژیک ساخته شده است تغییرات کوچکی در فیس لیفت 2016 این خودرو ایجاد شده است این تغییرات جلو پنجره ها و چراغ های خودرو را در بر می گیرد. لیفان X60 دارای تجهیزات داخلی شیک و بروزی می باشد و تجهیزات خودرو تغییرات بسزایی کرده است علاوه بر اینکه در ساخت روکش صندلی ها از دو رنگ استفاده شده است که ظاهری اسپرت تر به خودرو داده است. تیراژه خودرو فروش اقساطی لیفان X60 را آسان کرده است.


اجاره خودرو بی ام دبلیو 428 کروک

اجاره خودرو  بی ام دبلیو 428 کروک :

در این مطلب قصد داریم به بررسی فنی و ظاهر خودرو بی ام دبلیو 428 کروک بپردازیم تا اگر قصد داریم که این خودرو را خریداری نمایید یا اینکه می خواهید سراغ اجاره ماشین بروید اطلاعاتی کافی درباره این خودرو شیک تولید شده توسط کمپانی بی ام دبلیو داشته باشید.
ام و 428i کروک دارای گرمکن پشت صندلی Aircraft می باشد که با قابلیت کنترل دمای دلخواه دما رانندگی با سقف باز را در هر فصلی حتی فصل زمستان برای راننده و سرنشینان امکان پذیر کند.باین خودرو در رنگ ها و آپشن های مختلف در بازار ایران وارد شده است و فروش خوبی نسبت به خودروهای کروک دیگر دارد.

کرایه خودرو بی ام و 428i کروک در مقایسه با خودرو های کلاس خود مناسب میباشد. این خودرو بابهره وری از سقف سبک و صدا گیر فضای یک اتاق خودروی کوپه به این مدل می دهد تا در زمان بسته بودن سقف راننده و سرنشینان حس سواری یک خودروی کروک پر سر و صدا را نداشته باشند.

کمپانی بی ام و مدل بی ام و 428i کروک خود را میوه به بار رسیده پس از 30 سال تولید در خودروهای کروک خود می نامد که الهام گرفته از خودروهای سری 3 می باشد. بی ام و 428i کروک اولین مدل خودروهای کروک کمپانی بی ام و می باشد که با سیستم Xdrive دو دیفرانسیل هوشمند در بازار عرضه می شود تا بتوان در هر فصلی در هر شرایطی از جاده با آن لذت رانندگی را حس کرد.سقف بی ام و 428i کروک در 20 ثانیه قابلیت باز و بسته شدن دارد و حتی در زمان رانندگی تا سرعت 18 کیلومتر در ساعت هم می توان سقف را باز و بسته نمود.


اگرچه تیپ ۴۲۸i قدرت کمتری دارد اما باز هم عملکرد خوبی دارد. شتاب و سرعت موتور ۴ سیلندر این تیپ به طرز قابل ملاحظه‌ای بالاست. همین را هم می‌توان در مورد تیپ ۴۳۵i گفت با این تفاوت که موتوری بزرگتر و نیرومند‌تر دارد. عملکرد گیربکس ۸ دنده اتوماتیک آن در رانندگی‌های روزانه بسیار چشمگیر است. درواقع تست‌های ما نشان می‌دهد که شتاب صفر تا صد تیپ ۴۲۸i با گیربکس اتوماتیک است که نشانگر کارایی بسیار خوب این گربکس های خودکار این خودرو می‌باشد. خودروی سری ۴ در پیچ جاده‌ها بسیار متعادل است و این برای یک خودروی لوکس دو درب اسپرت خیلی خوب است. فرمان این خودرو بسیار دقیق است اما واکنش آن مقداری کند است. بعضی معتقدند که سواری این خودرو بیش از حد سفت است اما اگر بسته‌ی Dynamic Handling را انتخاب کنید، سیستم تعلیق تطبیقی آن، ناهمواری‌های جاده را می‌گیرد و به داخل خودرو منتقل نمی‌کند و تعادل خودرو را نیز افزایش خواهد داد.

اجاره خودرو نیسان قشقایی

اجاره خودرو نیسان قشقایی :

این روزها بازار اجاره ماشین بسیار داغ تر از گذشته است و مردم ترجیه می دهند بجای خریدن خودرو سراغ کرایه خودرو بروند زیرا این کار باعث می شود در هزینه های صرفه جویی شود و همچنین بخاطر قیمت غیرمنصفانه خرید خودرو کرایه کردن یک اتومبیل به صرفه تر می باشد.

هنگامی که نیسان برای نخستین بار در سال 2006 قشقایی را به بازار معرفی کرد، مردم کراس اوور ها را عجیب خطاب می کردند اما امروزه بیشتر خریداران، به خودروهایی غیر از کراس اوور، لقب عجیب می دهند.

نیسان در شرایطی نسل دوم نیسان قشقایی را روانه بازار کرد که تمامی تولید کنندگان خودرو بجز فراری در صدد تولید خودروهایی مرتفع بودند و بنابراین درک دشواری رقابت کاملا ملموس است. رقابتی جانانه. حتی با اینکه تعریف چندان جامعی از کراس اوور در دست نبود اما اولین نسل قشقایی خریداران زیادی برای خود دست و پا کرد.

قشقایی 2017 مانند یک خودروی سوپرلوکس بنظر می آید.  کیفیت مواد بکار رفته خیلی عالی و محکم است و به خوبی به هم متصل شده اند. در مجموع سطح تجهیزات نیسان قشقایی خیلی عالی است ولی تجهیزاتش در حد کیا اسپرتیج 2017 نیست. چیزهای جالب بیشتری درباره‌‌ی نیسان قشقایی وجود دارد مانند این 5 مزیت از نیسان قشقایی:

اول اینکه دوربین عقب آب‌های وارد شده را با فشار خارج می کند. پس اگر یک قطره آب روی دوربین بیاید، باد آب را رد خواهد کرد

دوم اینکه صندلی های جلو با همکاری ناسا ساخته شده اند تا از ستون فقرات حفاظت و به افزایش جریان خون کمک کنند.

سوم اینکه دوربین 360درجه‌ای نمایی کامل از اطراف ماشین را به شما میدهد. و میتوانید ببینید که کسی در محیط خطر قرار دارد یا نه.

چهارم اینکه می توانید کفی را کلا بردارید و یا آن را برگردانید. چون دورو بوده و سطح دومش هم قابل شستشو است.

وپنجم اینکه در هر 62 ثانیه یک نیسان قشقایی تولید می شود.


نیسان قشقایی جدید :

مدل بنزینی دارای موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری با قدرتی معادل ۱۴۲ اسب بخار و گشتاوری در حدود ۲۰۰ نیوتن متر بوده و با دو نوع گیربکس ۶ سرعته دستی و اتوماتیک CVT ارائه می‌شود. میانگین مصرف سوخت این خودرو با گیربکس دستی ۷٫۷ لیتر و با گیربکس اتوماتیک ۶٫۹ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر مسافت طی شده می‌باشد. موتوری دیزلی ۴ سیلندر ۱٫۶ لیتری مجهز به توربوشارژر با قدرتی معادل ۱۲۸ اسب بخار و گشتاوری در حدود ۳۲۰ نیوتن متر، تنها با گربکس اتوماتیک ارائه می‌شود که دارای میانگین مصرف سوخت ۴٫۹ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر مسافت طی شده می‌باشد. گفتنی است، مدل بنزینی و دیزلی به ترتیب توانایی کشیدن بار تا ظرفیت ۱۲۰۰ و ۱۴۰۰ کیلوگرم را دارند.

خرید اسپینر های ارزان ایرانی

فیجت ها و ابزار های ضد اضظراب چیست؟

فیجت اسپینر نوعی ابزار یا اسباب بازی است که از مهم ترین کاربرد های ان میتوان به کاهش استرس اشاره کرد.فیجت ها اشیایی هستند که جهت تخله عصبی مورد استفاده قرار میگیرند و هدفی جز این ندارند که همین باعث آرامش روانی فرد میشود
 فیجت ها امروزه در اکثر خانه ها یافت میشود از نمونه های بسیار ساده آن میتوان به دکمه خودکار و یا حرکا اعضای بدن مانند پا و دست اشاره کرد.

اسپینر چیست؟

اسپینر ها برای افرادی که دارای مشکل تمرکز میباشند یا دارای اضظراب هستند بسیار مناسب است.از مهم ترین و پرکاربرد ترین فیجت ها میتوان به اسپینر ها اشاره کرد که دارای خاصیت چرخش بسیار سریع هستند که این چرخش سریع دارای زیبایی بصری است که به فرد آرامش میدهد.

جهت دریافت لیست قیمت اسپینر کلیک کنید