عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

دانلود موزیک زیبای عبور محسن یگانه

دانلود جدید ترین آهنگ ها و موزیک ویدیو های محسن یگانه از سایت مای ترانه

سایت مای ترانه یکی از قدیمی ترین سایت های پخش موسیقی است

Download New Music By Mohsen Yeganeh Called Obour

من یه خونه روی آب طرد و سرد و بی پناه من یه مقصدم ولی همیشه اشتباه

من یه ابر بی بخار یه غرور زیر پا آدمای زندگیمو اعتماد نا به جا

آدما بیان برن که رد بشم به زور رهگذر شدن همه هی عبور و هی عبور

سرنوشتمو ببین مهربون ترینشون غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون

پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت

سرنوشتمو ببین مهربون ترینشون غصه هاش به من رسید شادیاش به دیگرون

پا گذاشت تو زندگیم پاشو پس کشید و رفت دور شد صبر کرد سوختنمو دید و رفت

جهت دانلود تمامی آهنگ های محسن یگانه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.