عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

اجاره خودرو بی ام و X6

اجاره ماشین بی ام و X6 :

اگر به دنبال لذت بردن از رانندگی با یک خودروی شاسی بلند قدرتمند هستید شرکت اجاره خودرو حامی رنت مدل 2012 سری X6 را به شما پیشنهاد می‌کند، این خودرو با طراحی منحصر به فرد خود به دلیل به کارگیری هوشمندانه دو نوع طراحی (اسپورت و کوپه) همراه با ساشی بلند بودن آن زبان‌زد خاص و عام است.
نام BMW که مخفف Bayerische Motoren Werke که به معنای صنایع موتوری بایرن می باشد، نامی آشنا برای دوست داران خودروهای آلمانی است، که در زمینه تولید خودروهای لوکس و موتورهای سیکلت شهرت بسیاری در جهان دارد و چهاردهمین کمپانی خودروساز جهان است.


کمپانی BMW ابتدا با ساخت موتورهای هواپیمایی آغاز به کار کرد و در آن زمان از تمامی رکوردهای جهان از نظر ارتفاع و اوج گرفتن در هنگام پرواز پیشی می‌گرفت، اما در پایان جنگ جهانی اول به دلیل پیمان نامه ورسای خط تولید خود در این زمینه را متوقف کرد و پا به عرصه خودروسازی نهاد. موتورهای چهارسیلندر BMW تا حدی مورد توجه بود که ساختمان مرکزی این کمپانی توسط یک معمار اتریشی خلاق به شکل یک موتور طراحی شد و همه شرکت های دیگر خودروسازی را بر آن داشت تا ساختمانی با این شکل و شمایل بسازند. لوگوی زیبای این شرکت بزرگ خودروسازی از ملخ موتور هواپیما الهام گرفته شده است، و رنگ‌های آبی و سفید آن برگرفته از پرچم ایالت باواریا و همچنین لوگوی شرکت Rapp Motor است، که این دو رنگ را در خود داشتند. شرکت BMW در جنگ جهانی دوم نیز با تولید هواپیما و موتور آن بار دیگر به یاری نیروی هوایی کشور آلمان شتافت.

در طی سال‌های بعد جنگ جهانی این شرکت با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو شد اما سرانجام به کار خود در صنعت خودروسازی ادامه داد و با خرید حق تولید خودرو ایتالیایی ایزو ایستا با نیروی محرکه‌ی موتورسیکلت‌های BMW از ورشکستگی جلوگیری کرد. اختراع شگفت انگیز BMW موتورهای فوق سریع و آیرودینامیک فوق العاده اش بود و بعدها با ساخت موتورسیکلت های دوقلو و انواع مسابقه‌ای آن در عرصه مسابقات موتورسواری قدرت‌نمایی بزرگی کرد. سرانجام زمان رقابت با مرسدس فرارسیده بود و BMW اولین خودرو تمام الکتریکی خود را بعد از مدل معمولی آن با عملکردی خارق العاده وارد بازار کرد و در طول سالیان تاکنون موفقیت های بسزایی را کسب نمود.
حال به آنچه که باید در جهت انتخاب و کرایه خودرو بی ام و بدانید می‌پردازیم:
یکی از مدل های سری X  این کمپانی موفق خودروسازی، X6 است که آمار به دست آمده از وضعیت فروش این خودرو رقم قابل توجهی را نشان می‌دهد، و برتری آن نسبت به مدل های پیشین خود بدنه ای قوی تر، عریض تر و تهاجمی تر است. این شاسی بلند زیبا و جذاب علاوه بر چهار درب بودن، مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک (4WD) نیز هست و از طریق درب هاچ‌بک پشتی آن می‌توان از فضای بار بهره برد، اما با وجود همه این‌ها این ماشین به عنوان یک کوپه اسپرت به بازار معرفی شده است. این خودرو عضلانی و پرقدرت با داشتن پیشرانه قوی در تست های شتابگیری و هندلینگ بسیار بسیار موفق عمل کرده و طراحی کابین، داشبورد، آپشن های الکترونیکی و سیستم پیچیده و قابل تنظیم iDrive و کنسول وسط مجهز به ضربه‌گیر و… از شاخصه های بارز این مدل به شمار می‌آید به همین دلیل در زمره پرفروش ترین و محبوبترین مدل های BMW قرار گرفته است.

هزینه خسارت در کرایه ماشین

هزینه خسارت در کرایه ماشین :

شاید یکی از مهمترین سوالاتی که در ذهن افرادی که می خواهند سراغ اجاره خودرو بروند این باشد که هزینه خسارت وارد شده با ماشین در مدت زمانی که خودرو را در اختیار دارند چگونه محاسبه خواهد شد .در این مطلب به بررسی نحوه جبران هزینه خسارت در کرایه ماشین در این مدت زمان می پردازیم .

همیشه در هنگام رانندگی باید نهایت دقت و تمرکز حواس را داشته باشید. به خصوص اگر با خودرویی رانندگی می‌کنید که به صورت کرایه در اختیارتان قرار گرفته است. رعایت نکردن نکات ساده ولی مهم می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد. در این مقاله در مورد هزینه های خسارت در اجاره خودرو صحبت می‌کنیم.

مالک خودرو باید ماشین را بیمه کرده باشد تا در مواقع رخداد حادثه بتواند از خدمات شرکت بیمه خود استفاده کند.

خسارت ها در بحث اجاره خودرو به دو دسته جانی و مالی تقسیم می‌شوند. خسارت جانی می‌تواند شامل آسیب های جسمی باشد که در مدت اجاره به راننده خودرو و یا سرنشینان وارد می‌شود. این موضوع را قانون مشخص می‌کند که خسارت وارد شده بر عهده کیست. آیا به هنگام رخ دادن یک حادثه رانندگی که منجر به آسیب دیدگی جسمانی و یا حتی فوت سرنشینان خودرو می‌شود شرکت ارائه دهنده سرویس مقصر است؟ آیا مشتری می‌بایست خسارت های وارده به خودرو و یا راننده ماشین شرکت را جبران کند؟
پاسخ به این سوالات و سوالات مشابه دیگر را قانون و اتحادیه صنف اجاره وسایل نقلیه مشخص می‌کند. در قانون کاملا روشن بیان شده که در صورت بروز هر رخدادی که منجر به آسیب دیدگی جانی و یا مالی شود به چه صورت باید اقدام کرد و برای هر نوع و هر اندازه خسارت هزینه‌ای شخص تعیین شده و به تایید قانون گذاران رسیده است. طرفین قرارداد می‌بایست با آگاهی از این هزینه ها و رضایت کامل تصمیم به عقد قرارداد بگیرند تا در صورت بروز مشکل و یا حادثه بتوانند از مجرای قانونی پیگیری کنند.

اجاره اتومبیل برای مسافرت

اجاره خودرو برای مسافرت :اگر قصد دارید برای مدتی به مسافرت بروید می توانید با یک انتخاب ویژه خانواده تان را سورپرایز کنید و خاطرات خوشی را در کنار عزیزانتان بسازید ، به ویژه اینکه جاده های زیبای توریستی در ایران لذت رانندگی با یک خودرو لوکس را چند برابر می کند.فقط کافیست سراغ اجاره خودرو های لوکس خارجی برای مدتی که در مسافرت هستید بروید .

کرایه ماشین دلایل بسیاری می‌تواند داشته باشد. هر کس بنا به نیاز خود به سراغ شرکت‌های اجاره خودرو می‌رود. مشتریان درخواست‌های زیادی دارند و شرکت‌ها برای جلب رضایت آنها سرویس‌های متنوعی را ارائه می‌دهند.

یکی از این سرویس‌ها خودروهای مسافرتی هستند که به طور خاص برای سفرهای خارج از شهر در نظر گرفته شده‌اند. این نوع ماشینها به لحاظ راحتی صندلی ها و فضای درونی ماشین بسیار راحت طراحی شده اند و می‌توانند برای سفرهای طولانی مورد استفاده قرار بگیرند. قدرت موتور این ماشین‌ها بیشتر از ماشین های معمولی است و برای حرکت در جاده‌های صعب العبور مناسب هستند.

معمولا خودروهایی که برای مسافرت کرایه داده می‌شوند خصوصیات ویژه‌ای دارند که آنها را از سایر ماشین‌ها متمایز می‌کند.

برخی از این خودروها به همراه مشخصات ظاهری و فنی آن در لیست زیر موجود هستند. شما مشتریان عزیز می‌توانید برای مسافرتهای خود از میان خودروهای لیست زیر یکی را برای سفر خود انتخاب کنید.

– پورشه پانامرا S4
دارای موتور 8 سیلندر – 4800 سی سی
با 400 اسب بخار قدرت و سرعت 282 بر ساعت
مصرف سوخت در هر 100 کیلوتر 11 لیتر
با حجم باک 100 لیتر و حجم صندوق عقب 392 لیتر

– بی ام دابلیو ایکس 4
دارای موتور 4 سیلندر – 1998 سی سی
با 245 اسب بخار قدرت و سرعت 232 بر ساعت
با حجم باک 67 لیتر و حجم صندوق عقب 375 لیتر
مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر 5/9 لیتر

– تویوتا لندکروزر
دارای موتور 6 سیلندر – 3956 سی سی
با 240 اسب بخار قدرت و سرعت 220 بر ساعت
با حجم باک 138 لیتر و حجم صندوق عقب 715 لیتر
مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر 5/15 لیتر

– Hyundai Tucson
دارای موتور 4 سیلندر – 2359 سی سی
با 177 اسب بخار قدرت و سرعت 192 بر ساعت
با حجم باک 55 لیتر و حجم صندوق عقب 510 لیتر
مصرف سوخت ترکیبی در هر 100 کیلومتر 5/9 لیتر

– Lexus NX 300h
دارای موتور 4 سیلندر – 2494 سی سی
با 197 اسب بخار و سرعت 180 بر ساعت
با حجم باک 60 لیتر و حجم صندوق عقب 440 لیتر
مصرف سوخت ترکیبی در هر 100 کیلومتر 5/7 لیتر

اجاره ماشین در تمام شهرها

اجاره ماشین در تمام شهرها :

مرکز اجاره خودرو و کرایه اتومبیل حامی رنت ، افتخار دارد که اعلام کند با در اختیار داشتن خودرو های مختلف خارجی و ایرانی با قیمت های منصفانه و متنوع در تمام شهر های ایران آماده ارائه خدمات اجاره خودرو به شما هموطنان عزیز می باشد .

 ممکن است شما بخواهید برای انجام یک کار درون شهری یا حتی برای انجام یک کار در خارج از شهر نیاز به اجاره خودرو داشته باشید و بنا به دلایلی قصد رانندگی نیز نداشته باشید ، در این حالت حامی رنت خودرو مورد نظر شما را همراه با راننده مجرب و آموزش دیده در اختیار شما قرار می دهد.

خدمات این موسسه شامل انواع خودرو های لوکس و کلاسیک و کرایه خودرو های ایرانی با قیمت های مناسب جهت اجاره روزانه ، هفتگی و ماهیانه جهت تشریفات ،ترانسفر فرودگاهی، گشتهای توریستی ، ماشین عروس ، همراه با راننده و بدون راننده و تحویل در محل مورد نیاز مشتریان عزیز می باشد.

 برای ملاقات های کاری خود با شرکت های داخلی و خارجی و مراسم های کاری میتوانید یک خودروی تشریفاتی مدرن با راننده اجاره کنید. این خودرو ها شامل اجاره اتواع مدل های تولیدی توسط کمپانی خودروسازی  داخلی و خارجی می باشد. این خودرو ها خودرو های کاملا تشریفاتی و فول امکانات می باشند که برای جلسات کاری شما بسیار مناسب است


کرایه ماشین پژو 405

کرایه ماشین پژو 405 :

اگر قصد اجاره خودرو بدون راننده برای یک روز یا چند روز را دارید و نمی خواهید بابت آن هزینه زیادی نیز پرداخت کنید یکی از بهترین گزینه های پیش رو اجاره ماشین پژو 405 می باشد .این خودرو نسبت به سایر ماشین های موجود دارای قیمت پایین تری می باشد و البته کیفیت آن بهتر از پراید و تیبا می باشد .


ماشین پژو 405 جی ال ایکس از ویژگی های فنی و رفاهی بروز دنیا چون موتور انژکتوری با مدیریت الکترونیکی، شیشه های برقی، کولر، فرمان هیدرولیک و آینه های برقی فایده می برد که این امکانات و ویژگی در کنار دیگر مورد های گفته شده، سبب پیروزی تماشایی این ماشین در بازار ایران گردیده است


خودرو 405 جی ال ایکس دارای بدنه ای خیلی ایمن است که در حالی که مقاومت ضربات وارده در حین تصادفات به خاطر مکان های جذب انرژی، از استحکام خیلی زیادی در نواحی اتاقک سرنشینان برخوردار است که دستور تغییر ظاهرآن و وارد کردن صدمه به سرنشینان را نخواهد داد


از دیگر امتیازات ماشین 405 GLX خدمات پس از فروش خوب و در دسترس، قیمت خوب و مناسب آن ، اتاق فراخ و فرمان پذیری مناسب که مقام  یکی از دوستدارترین و مورد توجه ترین خودروهای ایرانی معروف است

موتور آرام و کم صدای این ماشین 4 سیلندر بوده و با حجم 1800 سی سی، جمع بین قدرت و کشش عالی را به همراه مصرف سوخت پایین و آلودگی پایین در اختیار مردم ایران قرار داده است