عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

کرایه ماشین رنو کپچر

کرایه ماشین رنو کپچر :

شاسی بلند جمع و جور شهری رنو به نام کپچر بسیار زیبا و جذاب است. ظاهر پرغرور و جدی این خودرو با اختلاف رنگ بدنه با سقف خودرو بر زیبایی کپچر افزوده است. طیف وسیعی از امکانات برای این خودرو به صورت استاندارد تعریف شده است تا راحتی بیشتری برای سرنشینان خود فراهم کند و حس لوکس بودن و لذت رانندگی را منتقل نماید.


سلیقه افرادی که دنبال اجاره خودرو در چند سال گذشته بشدت تغییر کرده است .در سالهای نه چندان دور خریدارن بدنبال خودرو هایی با بدنه بزرگ و حجم موتور بالا بوده که بتوان حس قدرت طلبی و رانندگی راحتی را برای آنها به ارمغان بیاورد. اما با گذشت زمان و شلوغی شهرهای بزرگ و افزایش روز افزون قیمت سوخت و کاهش درآمد های قشر متوسط الگوی خریدران به کلی تغییر کرده و روی به خودروهای جمع و جور و مصرف سوخت کم آورده اند .

بطور کل باید گفت در جهان کنونی اقتصادی بودن خودرو برای خریدران بسیار مهم و یکی از گزینه های می باشد.

از همین رو سازندگان خودرو هم با این تغییر الگو در محصولات خود تجدید نظر کرده و بدنبال ساخت خودروهایی می باشند که هم نشانی از خودروهای بزرگ و جادار قدیمی داشته باشد و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد. رنو کپچر حاصل چنین تفکری می باشد .با این مقدمه قصد معرفی و بررسی مشخصات فنی رنو کپچر را داریم.

 

رنو کپچر یک کراس اوور جمع و جور بوده که مزایایی یک شاسی بلند از قیبل جاداری و ارتفاع بیشتر را تواما با مزایا یک هاچ بک کوچک در خود جای داده است.کلا خودروهای کراس اوور از بدنه شاسی بلند بر روی پلت فرم خودروهای سواری بهره می برد از همین رو نرمی و رانندگی یک خودروی سواری را به ارمغان می آورد.

رنو کپچر بر اساس رنو کلیو طراحی و ساخته شده است .البته ظاهر کپچر بسیار زیباتر و جوان پسندانه تر از رنو کلیو می باشد. از مزایا دیگر اجاره ماشین کپچر نسبت به کلیو می توان به ارتفاع بیشتر و طراحی بهتر کابین اشاره کرد.البته نباید فراموش کرد در کنار این مزایا  رنو کچپر دارای یک ضعف عمده نسبت به کلیو می باشد .این ضعف عدم  چهار چرخ متحرک بودن رنو کپچر می باشد.


همانطور که اشاره کردیم طراحی خارجی رنو کپچر هیجان انگیز و جوان پسند می باشد.نمای جلوی خودرو متشکل شده از دو چراغ باریک که توسط یک جلو پنچره کشیده به یکدیگر متصل شده است  پرژکتورها و چرغهای روزتاب توسط یک قاب غیر همرنگ با بنده خودرو احاطه شده که بر زیبایی جلوی خودرو می افزاید.چراغهای عقبی خودرو بصورت بیضی  بوده که  چراغ دنده عقب در مرکز آن می باشد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.