عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

کرایه خودرو پورشه باکستر

کرایه خودرو پورشه باکستر :

اگر قصد دارید با اجاره خودرو های شیک یک شب زیبا و یه یادماندنی را در ذهن خود و عزیزانتان به یادگار بگذارید پیشنهاد ویژه ای که در این مطلب داریم اجاره ماشین  پورشه باکستر می باشد که یکی از شیک ترین و لوکس ترین خودرو هایی می باشد که در حال حاضر در بازار خودرو ایران وجود دارد.

در سال 1996 در زمانی که پورشه به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سازنده اتومبیل‌های اسپرت، تنها کوپه 911 را تولید می‌کرد، تصمیم گرفت تا با مدل باکستر، طیف محصولات خود را گسترده‌ترکند. 

باکستر با هدف ارائه نمونه کوچک‌تر و ضعیف‌تر 911 معرفی شد. باکستر پس از مدل 550 اسپایدر‌که تولید آن در سال 1956 به پایان رسید، اولین رودستر پورشه بشمار می‌رود.پورشه باکستر از زمان معرفی در سال 1996 تا سال 2003 که شاسی‌بلند کاین را معرفی کرد، به عنوان پرفروش‌ترین مدل پورشه به شمار می‌رفت.

نام آن نیز از ترکیب دو کلمه «باکسر» که به موتور باکسر آن اشاره دارد و «رودستر» که بیانگر سبک طراحی بدنه بوده، بدست آمده است. 

شگفتی ساز جدید پورشه همین موتور 4 سیلندر باکستر جدید است . کافی است مشخصات آن را دوباره چک کنید . در مدل 718 boxter از یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری باکسر ( تخت ) به همراه توربو شارژ استفاده شده که می تواند حداکثر 300 اسب بخار و 380 نیوتون متر گشتاور را به وسیله دو نوع گیربکس دستی و 7 سرعته PDK به چرخ های عقب تحویل دهد .
 این مشخصات باعث شده که Boxter از حالت سکون در طول 4.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد . اما شگفتی اصلی متعلق به مدل 718 Boxter S است که با همان چهار سیلندر اما با نیم لیتر حجم بیشتر می تواند عدد حیرت انگیز 350 اسب بخار و 420 نیوتون متر گشتاور را به همان چرخ های عقب ارسال کند که باعث ایجاد شتاب 4.2 ثانیه ای برای مدل S می شود .
 البته عدد های اعلامی برای شتاب در صورتی است که لانچ کنترل ( کنترل شروع حرکت با استفاده از عدم هرزگردی ) روشن باشد و جعبه دنده شما از نوع PDK باشد . مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر از 6.9 تا 8.1 لیتر متغیر است و این عدد برای قدرت 350 اسب بخار بسیار ایده آل به نظر می رسد .
 اگر شما طرفدار خودروی اسپرت چند منظوره ای هستید که می خواهید با آن به راحتی از دست انداز های شهری نیز عبور کنید ، پس باید سیستم تعلیق جدید PASM را نیز برای آن سفارش دهید که می تواند در حالت های مختلف تا 20 میلی متر تغییرات ارتفاع داشته باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.