عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

بررسی شرایط اجاره خودرو در ایران

بررسی شرایط اجاره خودرو در ایران :

یک شخص برای سفر تا تعطیلات خودروی مورد نظرش را اجاره می کند. شخص دیگری برای قرار کاریش ماشین رنت میکند. دیگری برای مراسم خاص مثل جشن عروسی اتومبیلی را کرایه می کند.عده ای نیز توان خرید یک خودروی لوکس و تشریفاتی را ندارند و به همین دلیل برای مدتی ماشین لوکس و مدرن و حتی آخرین سیستم را اجاره می کند

از وقتی که اجاره ماشین در تهران و کرج و سایر شهرهای بزرگ رواج یافت . رفته رفته فرهنگ استفاده از خودروهای با کیفیت بالا و لوکس به سطوح متوسط جامعه نیز سرایت کرد که این به نوبه ی خود موجب الزام شرکت های خودروساز داخلی برای ارتقائ کیفیت می شود .

شاید از نگاه برخی کرایه ماشین جز مشاغل صرفا تجملاتی و غیر ضروری به شمار می آید . اما با اندک تاملی چنین به نظر می رسد که آثار این شغل تاثیر بسزایی در توسعه رفاه عمومی دارد .

اجاره دادن خودرو های لوکس به قشری که سرمایه خود را صرف خرید خودرو نمی کنند یا توان خرید ماشین لوکس را ندارند نیاز آن ها به خودرو را در زمان مورد نظرشان برطرف می سازد و از طرفی فرهنگ داشتن بی جهت خودرو و هزینه های حفظ و نگهداری آن را کاهش می دهند .

خصوصا افرادی که در شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند و برای مسافرت رفتن خود ماشین اجاره میکنند . اجاره خودرو از نظر اقتصادی برای خانواده بسیار بصرفه می باشد . در عین حال از بهترین خودرو ها استفاده می کنند ."


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.