عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

عکس جدید

اجاره ماشین در تمام شهرها

اجاره ماشین در تمام شهرها :

مرکز اجاره خودرو و کرایه اتومبیل حامی رنت ، افتخار دارد که اعلام کند با در اختیار داشتن خودرو های مختلف خارجی و ایرانی با قیمت های منصفانه و متنوع در تمام شهر های ایران آماده ارائه خدمات اجاره خودرو به شما هموطنان عزیز می باشد .

 ممکن است شما بخواهید برای انجام یک کار درون شهری یا حتی برای انجام یک کار در خارج از شهر نیاز به اجاره خودرو داشته باشید و بنا به دلایلی قصد رانندگی نیز نداشته باشید ، در این حالت حامی رنت خودرو مورد نظر شما را همراه با راننده مجرب و آموزش دیده در اختیار شما قرار می دهد.

خدمات این موسسه شامل انواع خودرو های لوکس و کلاسیک و کرایه خودرو های ایرانی با قیمت های مناسب جهت اجاره روزانه ، هفتگی و ماهیانه جهت تشریفات ،ترانسفر فرودگاهی، گشتهای توریستی ، ماشین عروس ، همراه با راننده و بدون راننده و تحویل در محل مورد نیاز مشتریان عزیز می باشد.

 برای ملاقات های کاری خود با شرکت های داخلی و خارجی و مراسم های کاری میتوانید یک خودروی تشریفاتی مدرن با راننده اجاره کنید. این خودرو ها شامل اجاره اتواع مدل های تولیدی توسط کمپانی خودروسازی  داخلی و خارجی می باشد. این خودرو ها خودرو های کاملا تشریفاتی و فول امکانات می باشند که برای جلسات کاری شما بسیار مناسب است


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.